Obsługa informatyczna firm – Outsourcing IT

Usługi informatyczne dla firm, świadczone w oparciu o umowy powodują, że firma nie musi długo czekać na pomoc informatyka, a dzięki stałej kontroli nad firmową siecią informatyczną i sprzętem możliwe jest też zapobieganie awarią jeszcze przed ich wystąpieniem. Pozwala to uniknąć zbędnych kosztów, utracie cennego czasu oraz istotnych danych.

Nowoczesne usługi informatyczne to najlepsze rozwiązanie dla małych i średnich firm, które codziennie zmagają się z techniką komputerową.

Zakres usług:
W ramach stałej współpracy zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną firm obejmującą w szczególności:

  • Administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux
  • Zarządzanie i opiekę nad komputerami PC, laptopami oraz urządzeniami mobilnymi
  • Zarządzanie urządzeniami peryferyjnymi w tym drukarkami
  • Zarządzanie sieciami komputerowymi
  • Zarządzanie oprogramowaniem, firmową pocztą e-mail oraz stroną www
  • Stworzenie strony internetowej, pozycjonowanie oraz kampanie AdWords (reklama w wyszukiwarce Google)
  • Stały monitoring kluczowych elementów systemów IT
  • Usuwanie awarii systemów komputerowych
  • Działania związane z archiwizacją danych i bezpieczeństwem
  • Działania związane z ochroną antywirusową
  • Wsparcie i reprezentacja klienta w kontaktach z dostawcami usług i sprzętu związanych z informatyką i telekomunikacją
  • Doradztwo i konsultacje techniczne
  • Migrację aplikacji biznesowych do profesjonalnego Centrum Danych (hosting, kolokacja)
  • Obsługa zdarzeń związanych z pogwarancyjną naprawą sprzętu
  • Bieżące wsparcie użytkowników (helpdesk)
  • Utrzymanie systemów klasy ERP i CRM

Korzyści z Profesjonalnej Obsługi Informatycznej:
Co zyskujemy?

  • Zdecydowaną poprawę jakości usług i bezpieczeństwa informatycznego w organizacji
  • Priorytetowy czas reakcji na zgłoszenie awarii
  • Dostawy sprzętu i oprogramowania z dużymi rabatami
  • Odciążenie pracowników merytorycznych i kadry kierowniczej, oszczędność czasu i pieniędzy
  • Redukcję kosztów związanych z obsługą informatyczną,
  • Przewidywalność kosztów utrzymania systemów IT poprzez stałą miesięczną opłatę
  • Przeniesienie na partnera kosztów związanych z zatrudnieniem, szkoleniem i urlopami pracowników
  • Dostęp do najnowszych technologii informatycznych, rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa systemów IT oraz optymalizacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwie
  • Oszczędność czasu umożliwiającą koncentrację na podstawowej działalności firmy, czyli działalności, która przynosi zysk.