Obsługa informatyczna firm – Outsourcing IT
Usługi informatyczne dla firm, świadczone w oparciu o umowy powodują, że firma nie musi długo czekać na pomoc informatyka, a dzięki stałej kontroli nad firmową siecią informatyczną i sprzętem możliwe jest też zapobieganie awarią jeszcze przed ich wystąpieniem. Pozwala to uniknąć zbędnych kosztów, utracie cennego czasu oraz istotnych danych.
Nowoczesne usługi informatyczne to najlepsze rozwiązanie dla małych i średnich firm, które codziennie zmagają się z techniką komputerową.
Zakres usług:
W ramach stałej współpracy zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną firm obejmującą w szczególności:
- Administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux
- Zarządzanie i opiekę nad komputerami PC, laptopami oraz urządzeniami mobilnymi
- Zarządzanie urządzeniami peryferyjnymi w tym drukarkami
- Zarządzanie sieciami komputerowymi
- Zarządzanie oprogramowaniem, firmową pocztą e-mail oraz stroną www
- Stworzenie strony internetowej, pozycjonowanie oraz kampanie AdWords (reklama w wyszukiwarce Google)
- Stały monitoring kluczowych elementów systemów IT
- Usuwanie awarii systemów komputerowych
- Działania związane z archiwizacją danych i bezpieczeństwem
- Działania związane z ochroną antywirusową
- Wsparcie i reprezentacja klienta w kontaktach z dostawcami usług i sprzętu związanych z informatyką i telekomunikacją
- Doradztwo i konsultacje techniczne
- Migrację aplikacji biznesowych do profesjonalnego Centrum Danych (hosting, kolokacja)
- Obsługa zdarzeń związanych z pogwarancyjną naprawą sprzętu
- Bieżące wsparcie użytkowników (helpdesk)
- Utrzymanie systemów klasy ERP i CRM
Korzyści z Profesjonalnej Obsługi Informatycznej:
Co zyskujemy?
- Zdecydowaną poprawę jakości usług i bezpieczeństwa informatycznego w organizacji
- Priorytetowy czas reakcji na zgłoszenie awarii
- Dostawy sprzętu i oprogramowania z dużymi rabatami
- Odciążenie pracowników merytorycznych i kadry kierowniczej, oszczędność czasu i pieniędzy
- Redukcję kosztów związanych z obsługą informatyczną,
- Przewidywalność kosztów utrzymania systemów IT poprzez stałą miesięczną opłatę
- Przeniesienie na partnera kosztów związanych z zatrudnieniem, szkoleniem i urlopami pracowników
- Dostęp do najnowszych technologii informatycznych, rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa systemów IT oraz optymalizacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwie
- Oszczędność czasu umożliwiającą koncentrację na podstawowej działalności firmy, czyli działalności, która przynosi zysk.